alexbreeze.blogg.se

alexbreeze.blogg.se

06 februari 2013 17:48
Ja då va man i Östersund och här är det fortfarande vinter. Det har varit en lång resa med tåg för att komma hit, men vilka vyer ut genom fönstret från tåget Mmmmmm. Sedan när jag kommit fram Östersund och halkat mig fram till hotell, så fick jag lite välbehövlig sömn. Sedan va det upp och ut till Frösön och hålla föredrag för 80 coola kids. Det gick skit bra och dom verkade nöjda efter som vi körde över tiden med 40 minuter, men ingen klagade. Men nu är jag tillbaka i värmen och skall äta lite gött.
Imorgon skall jag sitta i en panel med polisen och andra från samhället som jobbar mot ett drogfritt Östersund sedan avslutar jag dagen med ett föredrag för 450 ungdomar innan jag sätter mig på tåget till Stockholm för att övernatta innan jag åker vidare hem till Lund på fredag. Ja det va min vecka hoppas din har varit lika händelse rik.
Kul att du bloggar Alex. Du får hojta till nästa gång du är i Stockholm så kanske vi kan ta en kaffe :)
Svar: Absolut det måste vi fixa. Slå gärna en signal.
Alex Breeze
2013-02-07